пʼятницю, 1 січня 2010 р.

Різдвяна листівка для подружки

Вже всі написала про саморобки на Новий рік і вже будуть писати про день Святого Валентина, а я тільки починаю.Ось ця листівку я зробила для своєї подружки на Різдво. Хочу щоб їй сподобалалася.
З матеріалів я використала:
-декоративний картон;
-кольоровий папір;
-стрічки різної ширини;
-сніжинка-паєтка.
З інструментів мені знадобилися:
-ножиці;
-клей;
-двохсторонній скотч.
Листівка виконана в пастельних тонах.
Тепер детальніше:

Напис "З Різдвом Христовим" зроблений гелевою чорною ручкою.


На низу листівки приклеєні дві стрічки і наверх - паєтка.


Середина листівки прикрашена кольоровим папером. На ньому нанесене тиснення, яке я зробила сама (тиснення на фото не видно)


Також всередину приклеєний шматочок паперу з цитатою про Різдво.


На зворотній стороні приклеєна іменна лейбочка (можливо колись поміщу МК як я їх роблю).


Мало не забула. Поряд з цитатою приклеєний папірчик кому і від кого листівка написана.

Листівка доволі проста, але мені вона подобається. Невдовзі напишу про ще декілька листівок.
Чекаю коментарів!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар