пʼятницю, 1 січня 2010 р.

Різдвяна листівка для подружки № 2

Ще я хочу показати вам ще одну листівку, яку я зробила для подружки на Різдво. Вона, як і попередня зроблена за одним із скетчів посилання на які я давала у цій статті.Тепер розкажу детальніше про листівку. З матеріалів я використала:
-декоративний картон;
-кольоровий папір;
-стрічки різної ширини;
-сніжинки-паєтки;
-роздруківка тега.
З інструментів мені знадобилися:
-ножиці;
-дохсторонній скотч;
-клей;
-манікюрні ножиці;
Тепер покажу листівку поближче на фото:





Напис, як і в попередній листівці зроблений гелевою чорною ручкою. Напис наклеєний поверх атласної стрічки.


Також на основу я наклеєла кольоровий папір, зробила тиснення і поверх приклеєла сніжинки.


Під одний слой паперу приклеєла тонкі стрічки.


І ще додатково причепила стрічкою тег посилання на які Яна давала в цьому записі.

Як ви бачите ця листівка від попередньої майже нічим суттєвим не відрізняється. Мені ці листівки дуже подобалися, але їх прийшлося відправити до адресатів. Мало не забула, в цієї листівки ще прикрашена середина. Так само як і в першої: приклеєний кольоровий папір з тисненням, правда місця для цитати не має і не має напису кому і від кого( адже є тег).Ну ось і все. Чекайте на моїх нових саморобок.
Пишіть в коментарі!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар